First days of travel - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Anet Water - WaarBenJij.nu First days of travel - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Anet Water - WaarBenJij.nu

First days of travel

Door: Ik

Blijf op de hoogte en volg Anet

06 December 2016 | Nieuw Zeeland, Auckland

Kia ora allemaal,

2dec is mijn grote reis begonnen naar Nieuw-zeeland,
We zijn heen gegaan met een groep van 8 personen.
We zijn om 22:00 savonds aangevlogen naar Dubai vanaf Amsterdam. De vlucht ging prima todat we moesten landen er hing te veel mist dus zijn we door gevlogen naar kuweit daarna hebben we daar bijna 1,5 uur gewacht en daarna weer terug gevlogen naar Dubai. Hier hadden wij onze aansluitende vlucht naar Singapore gemist. Dus gingen we wachten in rijen om een nieuw ticket te halen. Dit duurde zo'n 5 uur maar gelukkig konden we savonds met een vlucht mee. We hadden eigenlijk een hotel overnachting in Singapore maar door de vertraging ging dig niet door. We kwamen de dag erna aan in singapore en zouden een sightseeing hebben. Na 2 uur wachten kwamen ze dan eindelijk we gingen eerst naar het hotel om even te douche etc. Nadat we uit het hotel kwamen hebben we een sightseeing gedaan en hebben een paar dingen gezien onder andere een botanische tuin.
We gingen weer terug naar het vliegveld waar we ongeveer nog 5 uur hebben gewacht. We zijn erna naar Sydney gevlogen en hebben 3 van onze reisgenoten afscheid genomen want die bleven daar. We moesten snel door de douane omdat we maar een korte overstap hadden. Zo stonden we voor de verkeerde vlucht naar Nieuw-Zeeland omdat die 3x op het zelfde tijdstip ging. Maar vonden optijd de goede. Eenmaal aangekomen in Nieuw-Zeeland moesten we weer in de rij staan om paspoort controle. Backpacks halen en nog eenmaal door de douane. Deze rij was ook heel erg lang. Ondanks dat het zo lange reis was ben ik blij dat ik samen was met m'n mede reizigers. Eenmaal in Nieuw-Zeeland naar het hostel gegaan. Ergens wat gedronken en lekker naar bed gegaan.

Vandaag zijn we met de boot (hele korte boot reis) naar devon port geweest. Het was erg mooi leuke stranden heerlijk uitzicht en een heuvel opgeklommen. Veel nieuwe mensen tegen gekomen. En een beetje verbrand!

Dikke knuffel & tot snel.

Anet xxx

• 06 December 2016 - 14:37

Kelly Werts:

Leuk anetje! Ben blij dat je het naar je zin hebt xxxxxxx

• 07 December 2016 - 03:11

Saar:

Zwerver,

Wat een toestand nu alweer maar gelukkig ben je veilig!!
    Fijn dat je al geniet!!

Long time , zelfs als je zo ver bent!

Saar

• 07 December 2016 - 07:28

Dewi:

Super leuk lieverd om zo te lezen. Lekker genieten van alles. Ook als het een beetje misgaat. Avontuuur avontuur

• 07 December 2016 - 10:31

Perly:

Wat een vlucht zeg, gelukkig ben je goed aangekomen en wat fijn dat je niet alleen was met de lange reis!
    Lekker gaan genieten meid!

Dikke kus en knuffel
    xxxxxx

Perly

• 07 December 2016 - 11:55

Naomi:

ah zo leuk om te lezen.

grote avonturen die jij beleefd en gaat beleven!

topper geniet ervan !

• 17 December 2016 - 22:57