Travel by train - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Anet Water - WaarBenJij.nu Travel by train - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Anet Water - WaarBenJij.nu

Travel by train

Door: Me

Blijf op de hoogte en volg Anet

10 December 2016 | Nieuw Zeeland, Wellington

Vandaag heb ik de trein gepakt naar beneden (eerst geboekt natuurlijk) deze trein gaat door ontzettende mooie landschappen en gaat zeker niet harder dan 100 km per uur. Het is een beetje regenachtig weer maar nog altijd beter als bij jullie haha
Ik ben benieuwd wat wellington mij brengt. Ik hoop hier een tijdje te blijven. En dan naar een tijd pas verder te gaan reizen.
Nieuw-zeeland heeft 3 treinen die rijden door t land. De treinreis duurt dan ook ongeveer zon 12 uur. Maar goed had t vliegen wel even gezien.
Auckland is een drukke stad, wel leuk opzich. Zo hebben we donderdag met een paar reisgenoten en een roomie een kroegentochtje meegepakt.
Was erg leuk. Er werd hele leuke muziek gedraaid en heb me reuze vermaakt.
Ik zit nou nog heel even in de trein maar ben er bijna. Dan zie ik Anne weer naar een aantal jaren.
Foto's uit een trein maken blijft toch steeds lastig. Maar zal er een paar bij voegen.
Have a nice day.

Xoxo Anet

  • 16 December 2016 - 15:12

    Zonne❤️:

    Heey lieven anet, supper leuk al jou verhalen hier te kunnen lezen. Hou supper veel van je❤️ Groetjes zonne❤️❤️ En heel veel kusjes nartuutlijk xxxxxxxxxxx

  • 16 December 2016 - 18:05

    Anja:

    Lieverd, wat goed doe je dit allemaal in je uppie :)
    Love you..... greetings for Anne ! X

  • 22 December 2016 - 19:29

    Ciela:

    Ha Anet

    Je vader is hier en hebben je blog gevonden.
    Ik wens je nog maals heel veel plezier en zal hier komen kijken.

    Ik wens je Fijne Kerstdagen en een knetterend 2017.
    Al zal Kerstmis daar anders zijn als thuis.
    Doeiiii

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 December 2016

Travel by train

06 December 2016

First days of travel
Anet

Kia ora, Hier begint mijn reis naar nieuw-zeeland. Beloof niet er altijd wat opnieuw zetten Groetjes Anet.

Actief sinds 23 Nov. 2016
Verslag gelezen: 643
Totaal aantal bezoekers 1672

Voorgaande reizen:

23 November 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

Landen bezocht: